-
Kampania społeczna "Stawka to Życie. Zastawka to Życie"
Kampania “Stawka to Życie. Zastawka to Życie” ma na celu promocję wśród Polaków innowacyjnego rozwiązania w medycynie, jakim jest implantacja zastawki aortalnej za pomocą cewnika. Służy przybliżeniu możliwości, jakie daje ten zabieg wśród osób, które nie kwalifikują się do chirurgicznego zabiegu.
-
"6 miesięcy. Żyć czy umierać?"
Akcja "6 miesięcy. Żyć czy umierać?" jest realizowana na rzecz kobiet z rakiem piersi w ramach międzynarodowej kampanii "tu i teraz". W momencie, gdy pacjent dowiaduje się, że zostało mu jeszcze tylko 6 miesięcy życia, liczy się każda chwila.
-
Ruszyła kampania społeczno-edukacyjna "Akredytacja - jakość i bezpieczeństwo opieki"
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia 7 sierpnia br. rozpoczęło kampanię społeczno-edukacyjną "Akredytacja - jakość i bezpieczeństwo opieki". Kampania potrwa do 5 września.
-
Kampania na rzecz dzieci z rozszczepieniem wargi i podniebienia
"Gdyby farba wystarczyła, nie potrzebowalibyśmy twojego wsparcia" (If paint worked, we wouldn't need your donation") to hasło kampanii prowadzonej w Tajlandii na rzecz dzieci z rozszczepieniem podniebienia i wargi. Organizatorzy kampanii chcą walczyć z wykluczeniem społecznym wynikających z odmienności.
-
Pneumokokom mówimy: Szczepimy!!!
Eksperci kolejny raz apelują o szczepienie dzieci przeciw pneumokokom. Przekonują, że tak inwestujemy w ich życie.
-
Ruszyła społeczna kampania edukacyjna „Cukrzyca Bez Powikłań”
Ponad 3 miliony Polaków cierpi na cukrzycę, choroba stanowi więc ważny problem społeczny. Kampania społeczna "Cukrzyca Bez Powikłań" jest skierowana do osób, które są chore na cukrzycę i na co dzień zmagają się z licznymi ograniczeniami.
-
Kampania „Beware the chair” – problem osteoporozy
"Beware the chair" ("Strzeż się wózka") jest kampanią zdrowotną prowadzoną kierowaną do osób z grupy ryzyka rozwoju osteoporozy. Twórcy kampanii zwracają uwagę na problem i zachęcają do wykonania badań pod kątem występowania choroby.
-
Nowa kampania fundacji Studio Psychologii Zdrowia
Fundacja Studio Psychologii Zdrowia we współpracy z Fundacją „Inspiratornia”, Leo Burnett Group, Planet PR, KOI Studio Agnieszka Dziedzic i TPS Film Studio rozpoczęły kampanię, która ma wyleczyć ludzi z hipokryzji wobec osób zakażonych wirusem HIV i zmienić ich percepcję.
-
Koniec z paleniem. Kampania
Truje, dusi, oddaje cios prosto w serce. Mroczną serię o bezwzględnym mordercy wydała Oficyna Czarne Płuco.
-
"Jeden test. Dwa życia. Zrób test na HIV. Dla siebie i swojego dziecka"
"Jeden test. Dwa życia. Zrób test na HIV. Dla siebie i swojego dziecka". Ruszyła (15.06) ogólnopolska kampania edukacyjna skierowana do kobiet i ginekologów.
-
Chcą podziękować za ratowanie życia
14.06 w Światowym Dniu Krwiodawcy ruszyła kampania, której celem jest podziękować za ratowanie życia i namówić do tego kolejne osoby.
-
“Pokonać Raka” projekt z okazji dnia świadomości raka jajnika
Wydawnictwo Medical Media Solutions zaprasza do zapoznania się z kolejną edycja publikacji “Pokonać Raka”.
-
Kampania "6 miesięcy. Żyć czy umierać?"
Jak to jest, kiedy wiemy, że zostało nam kilka miesięcy życia? Tę bolesną prawdę poznamy z kampanii "6 miesięcy. Żyć czy umierać?".
-
"Udarom można zapobiegać! - Trzymaj rękę na pulsie"
W środę (20 maja) startuje akcja edukacyjna w ramach programu "Udarom można zapobiegać! - Trzymaj rękę na pulsie".
-
12 maja ruszyła rejestracja uczestników na 9. Rajd na Autyzm
To wielkie coroczne wydarzenie sportowe organizowane przez Fundację SYNAPSIS. Podczas rowerowego rajdu zbierane są pieniądze na terapię dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Za każdy kilometr przejechany przez zarejestrowanego uczestnika – na konto fundacji trafi 4,5 zł.