• Nie kseruj pośladków! To nie działa.

    Spot pokazujący mężczyznę w wieku około 50 lat, który wchodzi do pomieszczenia biurowego i rozglądając się wstydliwie, rozbiera, zakrywając marynarką wiszący tam plakat z wizerunkiem kobiety, po czym siada gołymi pośladkami na kserokopiarce.

  • Franciszek Pieczka zadaje ważne pytania

    W spocie Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie Bez Barier" Franciszek Pieczka pyta: "Czy całe moje życie nie jest godne Twojej uwagi? Czy nie jesteś cząstką mnie?" i przypomina o starości.

  • Zapytaj bliskich o zdrowie...

    Celem kampanii „Zapytaj Bliskich o Zdrowie” organizowanej od kilku lat przez Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych na Chłoniaki „Przebiśnieg”, jest po pierwsze zachęcenie Społeczeństwa do obserwacji stanu zdrowia swojego i Bliskich, a po drugie poszerzenie wiedzy o objawach nowotworów układu chłonnego.

  • Rodzę - Mam prawa

    W ramach najnowszej kampanii "Rodzę - Mam prawa" Fundacja Rodzić po Ludzku przygotowała dla kobiet wiele nowych artykułów, ale też spoty, animacje i infografiki. Kampania ma na celu uświadomienie kobietom w Polsce, że wg prawa mogą rodzić w zgodzie z własnymi potrzebami.

  • Atopowi Bohaterowie.

    Na atopowe zapalenie skóry (AZS) cierpi już co piąte dziecko w Polsce. Obok dolegliwości skórnych, takich jak świąd czy nadmierna suchość, często zmagają się one ze wstydem, rozdrażnieniem, wyobcowaniem.

  • Jedenaste przykazanie. Kampania społeczna

    Jedenaste przykazanie to w tym przypadku: „Nie wzywaj pogotowia nadaremno”.

  • Depresja to nie słuchanie smutnej muzyki

    "Zjawia się po cichu. Jest jak ból głowy. Mówisz sobie, że to chwilowe. Walczysz, próbując każdego dnia dawać przedstawienie. To kosztuje coraz więcej..."

  • Jeśli to nie rak, to się nie ma się czym przejmować.

    Amerykańska kampania poruszająca bardzo trudny i bolesny problem, ma przejmujący spot, którego początek wzrusza, a zakończenie mocno zaskakuje. Oglądamy smutną dziewczynę, o bladej cerze, w chustce na głowie i automatycznie kwalifikujemy bohaterkę, jako chorą na nowotwór osobę, której współczujemy.

  • Schizofrenia. Choroba ludzi młodych

    Są młodzi, bezrobotni, niesamodzielni i praktycznie bez perspektyw na normalne życie społeczne. Większość (85%) nie pracuje, a ponad 1/2 jest na rencie, obciążając średnio około 10 osób z najbliższego otoczenia. Taki obraz pacjentów ze schizofrenią wyłania się z raportu „Schizofrenia. Rola opiekunów w kierowaniu współpracy” .

  • Słodki drań w ramach obchodów Światowego Dnia Walki z Cukrzycą

    W poniedziałek 16.11 br. na deskach Teatru Polskiego (Scena Kameralna) w Warszawie odbyła się warszawska premiera sztuki teatralnej „Słodki Drań” autorstwa Jan Jakuba Należytego. Historia światowej sławy dyrygenta, który nie może poradzić sobie z cukrzycą, została pokazana w ramach obchodów Światowego Dnia Walki z Cukrzycą.

  • Jakie są marzenia rodziców autystycznych dzieci?

    Poznaliśmy marzenia rodziców autystycznych dzieci. Wypisali je na transparentach o nosili w centrum Warszawy.

  • Zombie nie potrzebują organów - zostań dawcą po śmierci!

    Zgoda na pobranie organów po śmierci to temat kampanii społecznej zorganizowanej po raz drugi przez Telewizję FOX i Dawca.pl. Pomysłodawcy wykorzystali popularność serialu pt. „The Walking Dead” pokazując zmarłych, którzy jako zombie nie potrzebują już swoich organów.

  • Kolorowy spot - najlepsze, co ostatnio widzieliście w sieci

    Myśląc o.. ( • )( • ) (Thinking of… ( • )( • )) to przykuwająca uwagę nazwa najnowszej kampanii dotyczącej... tego nie zdradzimy. Zachęcamy do obejrzenia spotu!

  • Poinformuj bliskich - daj sobie szansę na uratowanie komuś życia.

    Najnowsza kampania Ministerstwa Zdrowia "Zgoda na Życie" ma na celu upowszechnienie wiedzy na temat transplantologii i zachęcenie do publicznego deklarowania swojej woli w tym zakresie.

  • Listopad miesiącem „Menu dla diabetyka”

    Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą ogłasza w tym roku listopad „Miesiącem Menu dla diabetyka”. Z początkiem miesiąca startują w ramach tej akcji projekty, mające na celu promocję diety cukrzycowej wśród diabetyków i wszystkich tych, którzy chcą cukrzycy zapobiec. W ramach projektu postała książka kulinarna z przepisami dla diabetyków, aplikacja mobilna ułatwiająca komponowanie posiłków, a w wybranych restauracjach będzie można znaleźć dania dedykowane diabetykom.

  • Movember

    Wąsy są modne w listopadzie! Mężczyźni zapuszczają je, by propagować walkę z rakiem.

  • #BadajBiust

    Ruszyła akcja #badajbiust zainicjowana przez Fundację OnkoCafe namawiająca kobiety do samobadania piersi i tym samym wczesnej profilaktyki nowotworów piersi. Rak piersi powtaje kiedy komórki złośliwe namnażają i formują się w tkankach piersi.

  • Między nami kobietami - walczymy o kobiecość

    Trwa kampania dotycząca problemów mięśniaków macicy To akcja "Między nami kobietami - walczymy o kobiecość". Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 5 milionów kobiet powyżej 20. roku życia, które cierpią z powodu mięśniaków macicy.

  • Zaszczep się wiedzą

    Rusza kampania edukacyjna o szczepionkach "Zaszczep się wiedzą". Organizatorzy i eksperci uważają, że rosnąca liczba nieszczepionych dzieci grozi powrotem takich chorób jak krztusiec, odra i polio. Chcą więc przekazywać rzetelną wiedzę o szczepionkach i przeciwdziałać mitom dotyczącym szczepień, takim jak np. rzekome powodowanie przez nie autyzmu.

  • Jak działa zdrowy człowiek. Kampania Ministerstwa Zdrowia

    Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest zachęcanie do zdrowego trybu życia i profilaktyki prozdrowotnej. Akcja związana jest z przyjęciem przez Sejm ustawy o zdrowiu publicznym. Czy jako społeczeństwo jesteśmy zdrowi? Czy zdrowi są ludzie z naszego miasta, miasteczka, czy wsi… naszej rodziny, szkoły lub pracy? Czy wiemy, jak duży wpływ mamy sami na nasze zdrowie? Te pytania tylko z pozoru wydają się trudne. Rozwiązania, tak samo jak działania mogące poprawić naszą witalność - są bardzo proste.