Kampania społeczna „Stawka to Życie. Zastawka to Życie”

Kampania “Stawka to Życie. Zastawka to Życie” ma na celu promocję wśród Polaków innowacyjnego rozwiązania w medycynie, jakim jest implantacja zastawki aortalnej za pomocą cewnika. Służy przybliżeniu możliwości, jakie daje ten zabieg wśród osób, które nie kwalifikują się do chirurgicznego zabiegu.

Organizatorami kampanii są Towarzystwo Kardiologiczne we współpracy z Europejską Asocjacją Przezskórnych Interwencji Sercowo-Naczyniowych (EAPCI), Europejskim Towarzystwem Kardiologicznym (ESC) i Asocjacją Interwencji Sercowo-Naczyniowych (AISN PTK). Akcja ma na celu zapoznanie osób w wieku 70+, a także ich dzieci, z zaletami i możliwościami, jakie daje zabieg przezcewnikowej implantacji zastawki aortalnej (TAVI) wśród osób niekwalifikujących się do leczenia chirurgicznego. Zabiegi  te są w 100% refundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ambasadorem kampanii jest aktor Emil Karewicz, znany m.in. z popularnego serialu „Stawka większa niż życie”.

Ogólnopolska kampania „Stawka to życie. Zastawka to Życie” organizowana jest w ramach europejskiego programu Valve for Life. 

 

 

 

Źródło: stawkatozycie.pl