• Prawa pacjenta nie mają granic

    Kampania informacyjna na temat opieki transgranicznej rusza w Polsce i 13 innych krajach UE Europejska kampania informacyjna na temat opieki transgranicznej rusza w Polsce i 13 innych krajach członkowskich UE.

  • „ZapoBiegaj Udarowi Mózgu!” i dołącz do drużyny Fundacji Udaru Mózgu!

    Już 17 kwietnia Fundacja Udaru Mózgu rozpoczyna kampanię „ZapoBiegam Udarowi Mózgu!”, w ramach której drużyna Fundacji Udaru Mózgu weźmie udział w dziesięciu imprezach biegowych w Polsce. Będzie można dołączyć do akcji biegowej FUM, skorzystać z bezpłatnych konsultacji medycznych, otrzymać materiały edukacyjne oraz zapoznać się z mobilną aplikacją udarową „Stop udarom!”.

  • Posiłki bardzo ważne w walce z chorobą

    Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”.

  • Bądź o krok przed rakiem - Amazonki ruszają do mazowieckich szkół.

    Stowarzyszenie Amazonki odwiedzi w kwietniu 15 mazowieckich liceów. Eksperci będą uczyć uczennice jak zapobiegać nowotworom piersi. Rusza kampania "Bądź o krok przed rakiem".

  • "Kleszczowe Zapalenie Mózgu - Szczepimy! Zapobiegamy!" - kampania ruszyła

    Kleszcze się budzą, eksperci ostrzegają. W Warszawie ruszył II etap ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Kleszczowe Zapalenie Mózgu - Szczepimy! Zapobiegamy!".

  • Cała Polska zaświeci na niebiesko

    Chłopiec w autobusie uważnie obserwuje ruchy własnych palców, kiwa się siedząc i stojąc, wymachuje nogą - jego nietypowe zachowanie przyciąga uwagę współpasażerów. Spot ma pokazać, jak wygląda codzienność dziecka z autyzmem wśród osób, które oceniają jego zachowanie, nie znając istoty zaburzenia.

  • Nie chcę być strażakiem!

    Spot, w którym strażak podjeżdża do wozu na wózku inwalidzkim, drugi musi pozbyć się kuli, by zjechać na rurze, kierowcy towarzyszy pies przewodnik, a gaszący pożar nie może się porozumieć z niesłyszącymi odpowiedzialnymi za dozowanie wody wcale nie promuje zatrudniania osób niepełnosprawnych na etacie strażaka.

  • Motyle pomagają w Poznaniu

    "Pomaganie dodaje skrzydeł" – pod takim hasłem trwa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Palium. Twarzą kampanii został Kazimierz – 63-letni cierpiący na białaczkę podopieczny hospicjum, którego pasją jest malowanie motyli, symboli hospicyjnego wolontariatu.

  • Więzienie, z którego nie da się uciec

    Kampania społeczna pokazująca więźnia, który usiłuje uciec, zaś strażnik, który go łapie, nie więzi go ponownie, ale daje przepustkę z więzienia?... O co chodzi?

  • Róża na Dzień Kobiet

    Kiedyś były goździki, teraz w Dzień Kobiet królują róże. Mało kto jednak wie, że róża to też określenie dla stomii. Dzień Kobiet jest doskonałą okazją, aby zwrócić uwagę, że kobiety ze stomią, pomimo zdrowotnych turbulencji, powinny nadal czuć się kobieco i atrakcyjnie.

  • Rodzić godnie - rusza cykl spotkań o prawach kobiet w ciąży

    Zaczyna się Tydzień Godnego Porodu, celem jest zapoznanie kobiet z najważniejszymi zapisami standardów opieki okołoporodowej.

  • Razem dla słuchu!

    Trwa kampania "Razem dla słuchu". Ruszyła 3 marca, w Światowym Dniu Ochrony Słuchu, w którym to Światowa Organizacja Zdrowia (ang. World Health Organization; WHO) uwidacznia problem głuchoty, z którą na całym świecie zmaga się 360 mln ludzi, w tym 32 mln dzieci.

  • „Jaskra nie boli - kradnie wzrok”

    Według szacunków w Polsce na jaskrę choruje 800 tys. osób. Aż połowa z nich nie zdaje sobie jednak z tego sprawy, narażając się nawet na utratę wzroku.

  • Można cierpieć bez bólu!

    Pacjent powinien domagać się skutecznego leczenia przeciwbólowego. "Nie ból się. Bądź wolny od bólu!" to tytuł kampanii, która jest nową odsłoną akcji "Rak wolny od bólu".

  • Nie oceniaj. Akceptuj. Depresja to nie zwyczajny smutek

    23 lutego w Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją ruszyła kolejna odsłona akcji "Twarze Depresji. Nie oceniam. Akceptuję". Tym razem kampania podejmuje problem depresji wśród dzieci i młodzieży.

  • Stan przedcukrzycowy? To nie ja! Na pewno?

    Amerykańskie Stowarzyszenie Diabetyków w kampanii wykorzystującej jako narzędzie ironię stara się uświadomić mieszkańców USA, że ryzyko cukrzycy dotyczy każdego i że każdy powinien sprawdzić, czy nie dotknęło właśnie jego.

  • Trzecia randka na Chmielnej

    Pierwsza randka to kwiaty i kolacja, druga - kino, a trzecia ... Hasło kampanii "Trzecia randka na Chmielnej" nawiązuje do powiedzenia, że na trzeciej randce może dojść do zbliżenia, dlatego Społeczny Komitet ds. AIDS pokazuje w krótkim filmiku parę, która na trzeciej randce idzie do Stacji Krwiodawstwa na badanie krwi.

  • Alivia walczy z rakiem.

    Fundacja Alivia stworzyła znakomity spot telewizyjny w ramach kampanii "Wojna z rakiem". Kampania ma na celu przełamanie stereotypu „chorego na raka” poprzez zwrócenie uwagi na bohaterstwo, odwagę i niezłomność pacjentów, którzy zmagają się z chorobą nowotworową i, mimo obciążającego leczenia, nie poddają się – walczą o zdrowie i życie.

  • Dbajmy o siebie, jak o chleb

    Pary, które spotkały się na walentynkowych warsztatach pieczenia chleba, po wyrobieniu ciasta i uformowaniu bochenków postępując zgodnie ze wskazówkami prowadzącego znalazły w swoich chlebach niewielkich rozmiarów różowe kulki.

  • Kwiat kobiecości - daj się przyciągnąć na badania

    Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała w 2007 roku z inicjatywy Idy Karpińskiej, która 10 lat temu wygrała walkę z rakiem szyjki macicy. Organizacja prowadzi akcje edukacyjne i kampanie społeczne, mające na celu zwiększanie świadomości społecznej kobiet dotyczącej chorób ginekologicznych.