• Kampania edukacyjna „Cukrzyca. Szanse i wyzwania”.

    Dlaczego diabetycy umierają najczęściej z powodu chorób sercowo – naczyniowych? Jaka jest przyszłość stosowania insuliny? Dlaczego tak ważna jest świadomość choroby u diabetyka? Jak istotna w ujęciu cukrzycy jest indywidualizacja […]

  • Rusza Konkurs – „Opiekun Seniora 2018”!

    Rozpoczęła się pierwsza edycja konkursu Opiekun Seniora 2018. Celem inicjatywy jest cykliczne nagradzanie najbardziej profesjonalnych i zaangażowanych wolontariuszy i opiekunów osób starszych. Trwa nabór kandydatów. Zgłoszenia można przesyłać do 21 kwietnia 2019 roku za pośrednictwem strony internetowej www.opiekunseniora2018.pl.

  • Niewidzialne

    Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej BreastFit. W miniony czwartek w warszawskim Multikinie zaprezentowano najnowszy spot kampanii pt. Niewidzialne, który pokazuje sytuację kobiet z zaawansowanym rakiem piersi. BreastFit to sztuka badania piersi, […]

  • Świadomy pacjent. Odpowiedzialne leczenie

    Dlaczego współpraca lekarza z pacjentem jest tak istotna? W jaki sposób leczą się pacjenci w Polsce? Co stanowi największe wyzwanie z perspektywy bezpiecznego i odpowiedzialnego leczenia? Jaki wpływ na powodzenie terapii ma stosowanie się chorych do zaleceń terapeutycznych?

  • Rusza VI edycja kampanii „SM -Walcz o siebie”!

    W maju rusza kolejna, VI już edycja kampanii SM – WALCZ O SIEBIE. „Wiem, że dam sobie radę”- to główny przekaz kampanii na rok 2017.

  • Życie z cukrzycą – medycyna w służbie pacjentowi

    15 maja wystartowała 6. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Życie z cukrzycą” wydawnictwa Medical Media Solutions pod patronatem Międzynarodowej Federacji Diabetologicznej i Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego, w ramach której w dzienniku „Rzeczpospolita” ukazała się publikacja dotycząca profilaktyki i leczenia cukrzycy.

  • Kampania edukacyjna „Wstydliwe choroby, pokonajmy tabu”

    Dlaczego wciąż istnieją choroby, które są dla nas tematem tabu? Które spośród nich są społecznie uznawane za wstydliwe? Jak przedstawia się problem stygmatyzacji i kogo najczęściej dotyczy? Na te oraz wiele innych pytań odpowiedzi przedstawia Warsaw Press w 3 edycji kampanii edukacyjnej „Wstydliwe choroby, pokonajmy tabu”. Kampania ukazała się wraz z Gazetą Wyborczą 1 grudnia.

  • Zwyczajnie Aktywni

    Wystartowała IV edycja programu Zwyczajnie Aktywni, którego celem jest wsparcie organizacji pacjentów zrzeszających osoby chore na autoimmunologiczne choroby zapalne oraz osoby zakażone wirusem HCV w realizacji projektów, umożliwiających ich podopiecznym utrzymanie się na rynku pracy.