-
Diabetycy startują w Tour de Pologne
W 73. Tour de Pologne startuje pierwsza na świecie drużyna kolarska składająca się wyłącznie z osób z cukrzycą, międzynarodowy Team Novo Nordisk. Profesjonalny zespół diabetyków to nie wszystko. W starciu amatorskim TdP ścigać się będzie drużyna składająca się z ambasadorów kampanii "Ścigamy się z cukrzycą".
-
Chłopaku, badaj jądra! Rób to #dlaJAJ! Co miesiąc!
Dlaczego? Rak jądra jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym wśród mężczyzn w wieku 20-44 lat i stanowi 24% zachorowań na raka w tej grupie wiekowej.
-
Szczepienia na 6 - czy tak oceniają je matki?
Wokół szczepień, zwłaszcza skojarzonych narosło wiele negatywnych emocji, które zaowocowały spadkiem zaufania wobec tej formy ochrony przed chorobami zakaźnymi wśród matek i przyszłych matek. To się jednak zmienia - uważają organizatorzy kampanii "Szczepienia na 6".
-
Może paść rekord Polski w ilości oddanej krwi.
Jutro ( sobota 25.06) poleje się krew w Ożarowie. Im więcej, tym lepiej. Będzie bowiem bity rekord Polski w ilości oddanej krwi.
-
Sprawdź, to może być czerniak!
W Warszawie zainaugurowano kampanię "Czerniak to może być TO. Sprawdź TO".
-
CZERNIAK to może być TO. Sprawdź TO.
Zakładasz koszulę i przestajesz TO widzieć. Zakrywasz TO rękawem i zapominasz. Odwracasz się od lustra i przestajesz zadawać sobie pytanie, czy TO może być groźne. Nie pozostawiaj na swojej skórze znaków zapytania. CZERNIAK to może być TO. Sprawdź TO.
-
"Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością" - jest poradnik a w nim sytuacje "z życia wzięte".
Nie głaskać psa przewodnika, najpierw pytać - potem pomagać i nie bać się zwrócić bezpośrednio do osoby z niepełnosprawnością. Te i inne wskazówki savoir - vivre można znaleźć w poradniku wydanym przez Fundację Integracja i Metro Warszawskie.
-
Choroba? Pracuję z nią! - Przewlekle chorzy walczą o terapie podskórne.
Chorujemy, leczymy się i chcemy pracować! Chorzy przewlekle zwrócili się ze swoimi kłopotami do Ministra Zdrowia.
-
Rusza program iPoRaku.pl!
Rak daje w kość, ale życie po raku to dopiero wyzwanie. Po latach wysiłku i skupienia na walce przychodzi… pustka.
-
Strach paraliżuje - szwajcarska kampania działa na wyobraźnię
Szwajcarska kampania "Fear paralyses" ("Strach paraliżuje") nie walczy ze strachem, ale pomaga go zrozumieć.
-
Eksperymenty w łóżku mogą zaszkodzić.
Seks oralny coraz częściej przyczynia się do guzów głowy i szyi. Analny - odbytu.
-
Polacy się rozruszali, prawie połowa uprawia jakiś sport.
44 proc. Polaków uprawia sport, najczęściej robią to jednak bez należytego przygotowania - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska.
-
Konkurs S3KTOR 2015 rozstrzygnięty
Rozstrzygnięto szóstą edycję konkursu S3KTOR, którego celem jest wytypowanie dziesięciu najlepszych warszawskich inicjatyw minionego roku, zrealizowanych przez organizacje pozarządowe oraz promocja działań warszawskich NGO'sów wśród mieszkańców stolicy.
-
Kiedy bolą plecy... wiemy gdzie szukać pomocy
Inicjatywa „Nie odwracaj się plecami od bólu” jest międzynarodową inicjatywą. Jej celem jest zwiększenie świadomości na temat zapalnego bólu pleców, a przez to skrócenie czasu od wystąpienia objawów do ustalenia właściwego rozpoznania i zastosowania odpowiedniego leczenia.
-
"Nie ból się!" - Jerzy Stuhr nie zgadza się na ból
W kampanii "Nie ból się. Bądź wolny od bólu" Jerzy Stuhr wspiera pacjentów walczących z bólem. Aktor, reżyser teatralny i filmowy i scenarzysta zaangażował się w działania na rzecz osób przewlekle chorych, które cierpią z powodu bólu.
-
"Twoja krew, moje życie" - rusza kampania, która ma zachęcać do krwiodawstwa.
Latem brakuje krwi - minister zdrowia zachęca aby ją oddawać.
-
Kleszcze? Zaszczep się!
Trwa druga edycja rozpoczętej w zeszłym roku z inicjatywy Fundacji Aby żyć kampania edukacyjna pt. Kleszczowe Zapalenie Mózgu. Szczepimy! Zapobiegamy!
-
"Chwile życia" - wycenić bezcenne
Za nami VIII edycja Konkursu “Kampania Społeczna Roku”. Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, a jego celem jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce.
-
Zdrowo Zaangażowani, żeby rozruszać Polaków.
Ruszyła Kampania Zdrowo Zaangażowani - zachęca do ruchu, odpowiedniego odżywiania się i bezpiecznego samoleczenia.
-
Hivokryzja. Wyleczmy się - zobacz nagrodzoną kampanię
Obiecaliśmy napisać o kampaniach, które w kategorii "Kampanie o tematyce zdrowotnej" zdobyły nagrodę i wyróżnienie. Są to niezwykłe kampanie, szczere i - wydawałoby się - proste.