• Zdrowe dzieci, zdrowa młodzież, zdrowi dorośli

  • Światowy Dzień WZW

    28 lipca 2016 r. Światowym Dniem WZW (Wirusowe Zapalenie Wątroby) W 2016 r. na Światowym Zgromadzeniu Zdrowia została zatwierdzona globalna strategia zwalczania wirusowych zapaleń wątroby (wzw) dla sektora zdrowia na lata 2016-2021 (GHSS – Global Health Sector Strategy on viral hepatitis for 2016-2021), której założeniem docelowym jest wyeliminowanie wzw jako zagrożenia dla zdrowia publicznego do 2030 r. poprzez zmniejszenie rozpowszechnienia i umieralności.

  • Litery zniknęły z nazw znanych marek!

    W ramach kampanii Missing Type z nazw wielu marek zniknęły litery A, B i O. Symbolizują one poszczególne grupy krwi. Ich brak ma zwrócić uwagę na spadek liczby dawców krwi.

  • BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa

    „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” - nowa dyscyplina dla mężczyzn i nowa kampania Fundacji OnkoCafe.

  • III edycja Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej

    21-23 października 2016 r. w Centrum Targowo-Kongresowym PTAK WARSAW EXPO w Nadarzynie po raz trzeci odbędzie się wydarzenie poświęcone alergii, nietolerancji pokarmowej, a także zdrowemu i ekologicznemu stylowi życia.

  • Nowe rak'n'rollowe bransoletki

    To już trzecia odsłona rak’n’rollowych bransoletek. Tym razem mini kolekcja autorstwa Pawła Kamińskiego (Kaminsky Design) składająca się z trzech delikatnych, kolorowych wzorów doskonale dopasowanych do letniej aury. Cały dochód ze sprzedaży bransoletek zostanie przekazany rzecz Fundacji Rak’n’Roll.

  • Uwolnij swoją moc (z)

    „Uwolnij swoją moc” – to hasło kampanii społecznej, prowadzonej przez Fundację Integracja, której jednym z priorytetów jest aktywne wsparcie działań na rzecz refundacji cewników hydrofilowych w Polsce.

  • Instytut Żywności i Żywienia uczy Polaków zdrowego żywienia

    IŻiŻ edukuje w ramach projektu "Zachowaj Równowagę". Przekazuje Polakom materiały edukacyjne, które pomogą w podejmowaniu właściwych wyborów żywieniowych.

  • Nie daj się zaskoczyć!

    Fundacja Gwiazda Nadziei zainaugurowała kampanię społeczno-edukacyjną "Nie daj się zaskoczyć", która rusza w ramach 28.07 z okazji Światowego Dnia WZW.

  • Światowy Dzień WZW

    28 lipca na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień WZW - wirusowego zapalenia wątroby. Warto o tym pamiętać, ponieważ w Polsce co roku rejestruje się 2-3 tysiące nowych zachorowań, z czego 95% to przewlekła postać WZW typu C.

  • Owoce i warzywa w szkole

    "Jabłko, gruszka, marchew, pietruszka! Pomidor, borówka, truskawka – sztuka nówka!" – wyliczają w takt muzyki Julia Kamińska i Jarosław Boberek. Aplikacja powstała w ramach kampanii "Owoce i warzywa w szkole" i ma pokazać najmłodszym, że zdrowe odżywianie to nie przymus, a dobra zabawa.

  • RAP vs RAK

    28 lipca, o 21 w klubie Sfinks odbędzie się rapowy koncert charytatywny, dedykowany Agnieszce chorej na raka żołądka.

  • Podaruj życie

    Intensywnie czerwona rzeźba składa się z mnóstwa kolorowych figurek ludzi.

  • Młodość to stan ducha

    W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha".

  • Make love, not war

    Na początku lipca ruszyła we Francji kampania promująca bezpieczniejszy seks (zarówno w wydaniu osób homoseksualnych, jak i heteroseksualnych), która nawiązywała do Euro 2016. Modele i modelki zostali pomalowani narodowymi kolorami państw uczestniczących w mistrzostwach.

  • Biegaj dobrze!

    640 000 złotych – tle środków na rzecz organizacji dobroczynnych zebrali uczestnicy 37. PZU Maratonu Warszawskiego, 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego i 12. Ekidenu Maratonu Sztafet w ramach akcji #BiegamDobrze.

  • Kilometry dla hemofilii -akcja na lotnisku w Pyrzowicach

    W hali terminalu B stanęły rowery stacjonarne, na których pasażerowie mogą przejechać krótkie dystanse przed odprawą i tym samym wspomóc Fundację Iskierka.

  • Uwolnij swoją moc. Nowa kampania Fundacji Integracja

    „Uwolnij swoją moc” – to hasło najnowszej kampanii społecznej, prowadzonej przez Fundację Integracja. Celem kampanii jest poprawa jakości życia osób z niepełnosprawnością, cierpiących z powodu przewlekłego zalegania moczu. Rozwiązaniem jest samocewnikowanie za pomocą cewników hydrofilowych.

  • Tour de Pologne dla amatorów

    Karolina Jany (znana pod nickiem Karla), jako jedna z sześciu wybranych osób, weźmie udział w tegorocznym Tour de Pologne dla amatorów, które odbędzie się 17 lipca w Bukowinie Tatrzańskiej.

  • Startuje ogólnopolska kampania „Zdrowie intymne”

    Kampania edukacyjna wydawnictwa Medical Media Solutions, wystartowała. Specjalnie dla czytelników publikacja „Zdrowie intymne”, która ukazała się 11 lipca wraz z gazetą „Nasze Miasto” oraz na dbajozdrowie.info, dostępna jest do pobrania online.