• Gra miejska "Let's talk about sex!"

    30 września (piątek) w centrum Warszawy odbędzie się 6. edycja gry miejskiej "Let’s talk about sex!". Inicjatywa ma pokazać, że o seksualności i bezpieczeństwie w relacjach można mówić otwarcie i w atmosferze komfortu.

  • Kontrowersyjne piersi

    Dwie kobiece piersi zajęły dwie strony w jednym z najpoczytniejszych kobiecych magazynów w Argentynie. Brak jakiejkolwiek informacji wyjaśniającej przyciągnął uwagę czytelniczek, dzięki któremu mogły zauważyć na jednej z piersi niewielkie wybrzuszenie. Pod naklejką znajdowała się ulotka z instruktażem samobadania biustu, który ma kluczowe znaczenie w profilaktyce nowotworowej.

  • Zupełnie nie-szary rak

    Już wkrótce w polskich szpitalach i poradniach onkologicznych zagoszczą „Koloraki”. To książeczka z przeciwstresowymi kolorowankami specjalnie dedykowanymi dla osób chorych na raka oraz ich bliskich.

  • Spot tylko do słuchania

    Jak często udaje nam się zatrzymać na chwilę przy oglądaniu spotu, wyłączyć z pośpiechu, skupić tylko na jednej rzeczy? Brytyjska organizacja Guide Dogs wyprodukowała spot oparty tylko i wyłącznie na dźwięku.

  • Jedna wątroba może uratować dwie osoby

    Kampania "One liver can save upt two lives" ("Jedna wątroba może uratować do dwóch istnień") przekonuje, jak w przejrzysty i ładny sposób zaprojektować grafiki.

  • Ile uczniowie dźwigają na plecach?

    Co drugie dziecko w wieku wczesnoszkolnym ma za ciężki plecak, a uczniowie dźwigają na plecach nawet 11 kg – wynika z badań Głównego Inspektoratu Sanitarnego, przeprowadzonych w szkołach podstawowych i gimnazjach w całej Polsce.

  • Odżywczy urlop dla organizmu

    Fundacja Rak'nRoll wraz z Katarzyną Klimek - dietetykiem klinicznym- opublikowała zdrowe, pożywne i wspomagające ciało przepisy, które odżywią organizm po wakacjach. Zaproponowane koktajle owocowe, mają za zadanie przywrócić w naszym organizmie równowagę. Akcja skupia się wokół zielonych warzyw i owoców.

  • Obudź swoje zmysły

    Projekt powstał przede wszystkim po to, aby kobiety poczuły się bardziej zmysłowo, sensualnie, seksownie. Realizowany jest we współpracy Fundacji Onkocafe i Royal Fitness.

  • Pokonać Raka

    Ruszyła 5. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Pokonać Raka” wydawnictwa Medical Media Solutions, która przebiega pod hasłem „Buduj swoją odporność”.

  • "Wielkie Australijskie Grillowanie"

    Citylight przyjmujący darowizny kartą płatniczą, a w podziękowaniu wydzielający zapach kojarzący się ze spotkaniami przy grillu - to element nowej kampanii fundraisingowej organizacji Prostate Cancer Foundation of Australia.

  • Opowiedz Nam Swoją Historię

    Każdy z nas przeżył w swoim życiu coś, czym warto się podzielić. Seniorzy mają tych historii wiele, nie zawsze jednak mają komu je opowiedzieć. Dlatego konkurs Opowiedz Nam Swoją Historię stwarza taką możliwość i dzięki temu staje się platformą do wymiany doświadczeń, z których będą mogły korzystać różne pokolenia.

  • Zrób efektywną i kreatywną kampanię społeczną!

    Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych zaprasza do udziału w spotkaniu inaugurującym projekt „Watch it”. 21 września w Warsztacie Warszawskim, przy placu Konstytucji 4, w czasie trzygodzinnego warsztatu organizatorzy przedstawią założenia projektu i porozmawiają o barierach i możliwościach, jakie wiążą się ze współpracą sektora pozarządowego i branży kreatywnej.

  • #WyszerujSwojeOrgany

    W Polsce aktualnie na przeszczep narządu oczekuje ponad 1700 osób. Niestety cały czas brakuje dawców. Dlatego też Dawca.pl rusza z nową akcją zachęcającą do pospisywania oświadczeń woli, ponieważ niezwykle ważne jest uświadamianie społeczeństwa w tym zakresie.

  • Światowy Dzień FAS

    Szacuje się, że w Polsce Płodowy Zespół Alkoholowy wykrywany jest u ok. 900 noworodków rocznie, natomiast u dziesięciokrotnie większej liczby dzieci stwierdza się występowanie niektórych jego objawów. 9 wrześnie obchodzony jest Światowy Dzień FAS.

  • Otyłość zabija!

    Najnowsza kampania stworzona dla szpitala Hospitalar Plano de Saúde z brazylijskiej prowincji Parana ma mocny przekaz, który nikogo nie pozostawi obojętnym.

  • Zbadaj płuca przez internet!

    W ramach kampanii Płuca Polski organizatorzy stworzyli specjalną, niestandardową aplikację, która ocenia ryzyko zachorowania na przewlekłą obturacyjną chorobę płuc – POChP Skaner.

  • Tydzień Walki z Otyłością w Krakowie

    Będą porady lekarzy i dietetyków, kampania informacyjna oraz prelekcje w szkołach. W Krakowie dzisiaj rozpoczyna się „Tydzień Walki z Otyłością”. Problem nadwagi i otyłości dotyczy 53 procent dorosłych Polaków, czyli około 11 milionów ludzi.

  • Ministerstwo Zdrowia uruchomiło portal "75+"

    Ministerstwo Zdrowia uruchomiło specjalną stronę 75plus.mz.gov.pl, na której przedstawia główne założenia ustawy zapewniającej bezpłatny dostęp do wybranych leków dla osób powyżej 75+ roku życia.

  • Kleszczowy rap

    "Co zrobić jak ukąsi? Uświadom to sobie sobie" "Jak się nie bać kleszczy? Z lamusami się nie pieścić" - Główny Inspektorat Sanitarny przedstawił kolejną kampanię społeczną w formie rapowego utworu.

  • Dziecko z cukrzycą w szkole

    Nowy rok szkolny rozpoczął się 1 wrześnie. Do szkoły poszły zarówno zdrowe dzieci, jak młodzi diabetycy. Jak oswoić cukrzycę w szkole aby temat był przyjazny zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci? Ministerstwo zdrowia uruchomiło program "Dziecko z cukrzycą w szkole".