• "Pomagam bo lubię" fundacji OnkoCafe

    1 czerwca 2016 fundacja OnkoCafe wraz z platformą Mojakampania.pl uruchomiły kampanię "Pomagam Bo Lubię"!

  • Ścigamy się z cukrzycą!

    Ruszyła ogólnopolska kampania „Ścigamy się z cukrzycą” zainicjowana przez organizacje reprezentujące środowisko pacjentów z cukrzycą w celu zwrócenia uwagi na cukrzycę w oraz aktywność fizyczną, jako element profilaktyki i terapii cukrzycy: potrzeby pacjentów i priorytety ochrony zdrowia w odniesieniu do zapobiegania, leczenia i edukacji w tej chorobie przewlekłej.

  • Dotleń się wiedzą - kampania, w której liczy się każdy oddech

    Celem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dotleń się wiedzą” jest podniesienie wiedzy na temat astmy ciężkiej oraz zaktywizowanie społeczeństwa do działania na rzecz pacjentów cierpiących na tę chorobę. Inicjatywa ma pomóc zrozumieć, z jakimi problemami chorzy walczą każdego dnia i jakie są ich potrzeby.

  • Kampania edukacyjna “Rada na Raka prostaty”

    Ruszyła kampania „Rada na Raka prostaty”, której celem jest edukacja pacjentów z rakiem prostaty i ich bliskich. Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie „Gladiator”, a Fundacja Alivia jest jednym z partnerów.

  • 31 maja Dzień bez Papierosa

    Palenie papierosów jest co roku odpowiedzialne za przedwczesną śmierć 5 milionów dorosłych osób na całym świecie. Nie jest to już sprawa „bezpiecznego nałogu”, który daje ukojenie i relaks, ale przewlekła choroba. Palenie papierosów wyniszcza cały organizm.

  • Kontroler skóry - kampania prewencji czerniaka

    La Roche-Posay rozpoczęła kolejną kampanię poświeconą prewencji raka skóry. Celem kampanii jest zachęcenie jak największej ilości osób do kontrolowania znamion skóry i prewencji nowotworów tego typu.

  • Kampanie społeczne 2015 nagrodzone!

    23 maja w Teatrze Kamienica wręczono nagrody dla najlepszych kampanii społecznych 2015 roku. Nagrody przyznano w wielu kategoriach, a w tej najbardziej interesującej dla nas - kampania o tematyce zdrowotnej - nagrodę otrzymała Fundacja Studio Psychologii Zdrowia za kampanię Hivokryzja.

  • Nie zawsze pierwszy raz jest pierwszy

    Kampania społeczna, którą mogą oglądać widzowie w Portugalii pokazuje wzruszający film, który zaczyna się jak kadry z romantycznego filmu o miłości: kobieta i mężczyzna w restauracji, ona opowiada mu o sobie... Jest to film o miłości, ale dziecka do rodzica - kobieta w tym filmie to córka, która opowiada o swoim życiu ojcu chorującemu na Alzheimera.

  • Polscy chorzy na stwardnienie rozsiane bez odpowiedniego leczenia!

    Chorzy na SM w Polsce mają ograniczony dostęp do nowoczesnych leków.W Sejmie odbyła się debata na ten temat. Zainaugurowano też 5 kampanię "SM walcz o siebie".

  • Flaki rozrabiaki

    19 maja obchodzony jest Światowy Dzień Nieswoistych Zapaleń Jelita (NZJ), którego celem jest rozpowszechnianie wiedzy o chorobach z tej grupy schorzeń. Pomóc w edukacji na temat NZJ ma kampania społeczna „Flaki rozrabiaki”, której zadaniem jest wsparcie pacjentów chorujących na choroby jelit, a także zbudowanie wiedzy na ten temat wśród społeczeństwa. Ambasadorką kampanii została Agata Młynarska.

  • Japońska kampania z pluszakami, czyli lekko o przeszczepach

    W Japonii tylko 2% pacjentów potrzebujących przeszczepu otrzymuje narząd. Tylko 2% w ciągu roku. Wykonywanych jest tylko około 300 transplantacji. To bardzo mało, bo dla porównania w USA wykonuje się średnio 68 transplantacji codziennie (rocznie prawie 25000)!

  • Usta malowane na niebiesko w Światowym Dniu Nadciśnienia Płucnego.

    Sine usta, trudności z oddychaniem, zmęczenie to objawy nadciśnienia płucnego. Jest to ciężka i rzadka choroba, która uszkadza płuca i serce.

  • "Nie odwracaj się plecami od bólu"

    Nawet 150 000 osób w Polsce cierpi na zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa. I to kampania dla nich, znaczna część nie wie bowiem, że to poważna choroba.

  • "Choroba? Pracuję z nią!" - poprzyjmy aktywnych!

    „Choroba? Pracuję z nią!” - pod tym hasłem prowadzona jest kampania, która jest pozytywnym manifestem osób leczących się na przewlekłe choroby.

  • Rusza "Tramwaj zwany pożądaniem"

    W maju ulicami polskich miast mają jeździć specjalne tramwaje, by edukować młodzież na temat HIV.

  • Stop cukrzycy u dzieci

    Ruszyła nowa kampania „Baby Junior” dotycząca cukrzycy. Magazyn "Baby Junior" ze specjalnym dodatkiem „Twój Junior” to czasopismo adresowane do przyszłych i obecnych rodziców.

  • Kampania "Zdrowo Zaangażowani", żeby Polacy dobrze leczyli się sami.

    Edukacja oraz promocja odpowiedzialnego samoleczenia celem kampanii "Zdrowo zaangażowani". Z badań GUS z 2013 roku wynika, że 90 procent gospodarstw domowych kupuje leki bez recepty.

  • Drugie życie za 1%

    Film do tej kampanii nakręcono z perspektywy bohatera. Pokazuje upadek na boisku, diagnozę, operację, kule, protezę - a także mnóstwo wsparcia, entuzjazm, by zakończyć się happy endem: powrotem na boisko.

  • Mężczyzno! Łap jaja!

    Fundacja Wygrajmy Zdrowie wraz z agencją interaktywną TWIN, agencją strategiczną Melting Pot oraz domem mediowym Media On rozpoczyna kampanię społeczną #lapjaja.

  • Startuje ogólnopolska kampania „Życie z cukrzycą”

    Zapraszamy do zapoznania się z kolejną edycją ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Życie z cukrzycą" wydawnictwa Medical Media Solutions.