-
Zdrowe dzieci, zdrowa młodzież, zdrowi dorośli
-
Światowy Dzień WZW
28 lipca 2016 r. Światowym Dniem WZW (Wirusowe Zapalenie Wątroby) W 2016 r. na Światowym Zgromadzeniu Zdrowia została zatwierdzona globalna strategia zwalczania wirusowych zapaleń wątroby (wzw) dla sektora zdrowia na lata 2016-2021 (GHSS – Global Health Sector Strategy on viral hepatitis for 2016-2021), której założeniem docelowym jest wyeliminowanie wzw jako zagrożenia dla zdrowia publicznego do 2030 r. poprzez zmniejszenie rozpowszechnienia i umieralności.
-
Litery zniknęły z nazw znanych marek!
W ramach kampanii Missing Type z nazw wielu marek zniknęły litery A, B i O. Symbolizują one poszczególne grupy krwi. Ich brak ma zwrócić uwagę na spadek liczby dawców krwi.
-
BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa
„BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” - nowa dyscyplina dla mężczyzn i nowa kampania Fundacji OnkoCafe.
-
III edycja Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej
21-23 października 2016 r. w Centrum Targowo-Kongresowym PTAK WARSAW EXPO w Nadarzynie po raz trzeci odbędzie się wydarzenie poświęcone alergii, nietolerancji pokarmowej, a także zdrowemu i ekologicznemu stylowi życia.
-
Nowe rak'n'rollowe bransoletki
To już trzecia odsłona rak’n’rollowych bransoletek. Tym razem mini kolekcja autorstwa Pawła Kamińskiego (Kaminsky Design) składająca się z trzech delikatnych, kolorowych wzorów doskonale dopasowanych do letniej aury. Cały dochód ze sprzedaży bransoletek zostanie przekazany rzecz Fundacji Rak’n’Roll.
-
Uwolnij swoją moc (z)
„Uwolnij swoją moc” – to hasło kampanii społecznej, prowadzonej przez Fundację Integracja, której jednym z priorytetów jest aktywne wsparcie działań na rzecz refundacji cewników hydrofilowych w Polsce.
-
Instytut Żywności i Żywienia uczy Polaków zdrowego żywienia
IŻiŻ edukuje w ramach projektu "Zachowaj Równowagę". Przekazuje Polakom materiały edukacyjne, które pomogą w podejmowaniu właściwych wyborów żywieniowych.
-
Nie daj się zaskoczyć!
Fundacja Gwiazda Nadziei zainaugurowała kampanię społeczno-edukacyjną "Nie daj się zaskoczyć", która rusza w ramach 28.07 z okazji Światowego Dnia WZW.
-
Światowy Dzień WZW
28 lipca na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień WZW - wirusowego zapalenia wątroby. Warto o tym pamiętać, ponieważ w Polsce co roku rejestruje się 2-3 tysiące nowych zachorowań, z czego 95% to przewlekła postać WZW typu C.
-
Owoce i warzywa w szkole
"Jabłko, gruszka, marchew, pietruszka! Pomidor, borówka, truskawka – sztuka nówka!" – wyliczają w takt muzyki Julia Kamińska i Jarosław Boberek. Aplikacja powstała w ramach kampanii "Owoce i warzywa w szkole" i ma pokazać najmłodszym, że zdrowe odżywianie to nie przymus, a dobra zabawa.
-
RAP vs RAK
28 lipca, o 21 w klubie Sfinks odbędzie się rapowy koncert charytatywny, dedykowany Agnieszce chorej na raka żołądka.
-
Podaruj życie
Intensywnie czerwona rzeźba składa się z mnóstwa kolorowych figurek ludzi.
-
Młodość to stan ducha
W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha".
-
Make love, not war
Na początku lipca ruszyła we Francji kampania promująca bezpieczniejszy seks (zarówno w wydaniu osób homoseksualnych, jak i heteroseksualnych), która nawiązywała do Euro 2016. Modele i modelki zostali pomalowani narodowymi kolorami państw uczestniczących w mistrzostwach.
-
Biegaj dobrze!
640 000 złotych – tle środków na rzecz organizacji dobroczynnych zebrali uczestnicy 37. PZU Maratonu Warszawskiego, 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego i 12. Ekidenu Maratonu Sztafet w ramach akcji #BiegamDobrze.
-
Kilometry dla hemofilii -akcja na lotnisku w Pyrzowicach
W hali terminalu B stanęły rowery stacjonarne, na których pasażerowie mogą przejechać krótkie dystanse przed odprawą i tym samym wspomóc Fundację Iskierka.
-
Uwolnij swoją moc. Nowa kampania Fundacji Integracja
„Uwolnij swoją moc” – to hasło najnowszej kampanii społecznej, prowadzonej przez Fundację Integracja. Celem kampanii jest poprawa jakości życia osób z niepełnosprawnością, cierpiących z powodu przewlekłego zalegania moczu. Rozwiązaniem jest samocewnikowanie za pomocą cewników hydrofilowych.
-
Tour de Pologne dla amatorów
Karolina Jany (znana pod nickiem Karla), jako jedna z sześciu wybranych osób, weźmie udział w tegorocznym Tour de Pologne dla amatorów, które odbędzie się 17 lipca w Bukowinie Tatrzańskiej.
-
Startuje ogólnopolska kampania „Zdrowie intymne”
Kampania edukacyjna wydawnictwa Medical Media Solutions, wystartowała. Specjalnie dla czytelników publikacja „Zdrowie intymne”, która ukazała się 11 lipca wraz z gazetą „Nasze Miasto” oraz na dbajozdrowie.info, dostępna jest do pobrania online.