• DEPRESJA. ROZUMIESZ – POMAGASZ.

    Ministerstwo Zdrowia we współpracy z Fabryką Komunikacji Społecznej przygotowano kolejną odsłonę kampanii, celem zmiany nastawienia do depresji oraz skutecznej profilaktyki choroby. Głównym celem kampanii „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz” jest  profilaktyka […]

  • Kiedy wyzwaniem jest codzienność, czyli ile kosztuje Crohn?

    Szacuje się, że w Polsce na nieswoiste zapalenia jelit choruje ponad 50 tys. osób, w tym 10-15 tys. na chorobę Leśniowskiego – Crohna. Czego potrzebują pacjenci? Przede wszystkim zrozumienia. Celem […]

  • Zbadaj płuca, bo smog szkodzi

    2. edycja „Wiem, czym oddycham” | 9. Dni Spirometrii Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej […]

  • #WczesneWykrycieToŻycie

    45 organizacji pacjentów oraz osoby znane przyłączyły się do Ogólnopolskiej Kampanii #WczesneWykrycieToŻycie – w ten sposób przypominają o profilaktyce raka jajnika oraz nowotworów onkohematologicznych – chłoniaków i białaczek. W Polsce, […]

  • Race for the Cure

    30 września 2018r. Fundacja OmeaLife organizuje w Gdańsku, na terenie Centrum Hewelianum międzynarodowy bieg Race for the Cure, który jest symbolem walki z rakiem piersi na całym świecie. Race for […]

  • Wystawy w ramach akcji „List do Opiekuna”

    Zapraszamy do obejrzenia wystawy w ramach akcji „List do Opiekuna” W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars i Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List […]

  • Medycyna estetyczna dla podopiecznych Fundacji Rak'n'Roll

    Leczenie onkologiczne może wiązać się z powikłaniami, które wpływają na samopoczucie chorego. Terapia często wiąże się z amputacją, zostawia blizny, wywołuje problemy skórne czy uszkodzenia nerwów. Zabiegi medycyny estetycznej mogą […]

  • Ogólnopolska kampania świadomości łuszczycy ODKRYJ POZNAJ ZAAKCEPTUJ

    Światowy Dzień Chorego na Łuszczycę przypada na 29 października, jednak trudna sytuacja osób chorych na tę ciężką, stygmatyzującą chorobę wymaga regularnych działań ukierunkowanych na podniesienie świadomości społecznej.

  • Niewidzialne

    Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej BreastFit. W miniony czwartek w warszawskim Multikinie zaprezentowano najnowszy spot kampanii pt. Niewidzialne, który pokazuje sytuację kobiet z zaawansowanym rakiem piersi. BreastFit to sztuka badania piersi, […]

  • Na wojnie z rakiem piersi

    Laureat Pulizera, reporter wojenny Manu Brabo przedstawił realia raka piersi w 13-minutowym filmie wspierającym Hiszpańską Federacją Raka Piersi. Kampania obejmuje także książkę i wystawę fotografii Brabo. Dochód ze spredaży biletów na […]

  • Wytwórnia bajek dla dzieci chorych onkologicznie

    Diagnoza raka jest przerażająca dla każdego, ale dla dziecka jest jeszcze bardziej przerażająca. Dzieci są bombardowane niezrozumiałą terminologią i procedurami (jak promieniowanie, utrata włosów, transfuzje krwi, chemioterapia i chirurgia), które […]

  • Sztuka w walce z problemem samobójstw

      Każdego tygodnia w Wielkiej Brytanii odbiera sobie życie 84 mężczyzn. Aby zwrócić uwagę na ten problem i uwrażliwić na temat depresji, która jest główną przyczyną samobójstw w Londynie powstała […]

  • Corazon - Give Your Heart

    Kampania „Corazon- Give Your Heart” zrealizowana dla Montefiore Hospital przez nowojorską agencję John x Hannes, miała zachęcić do dawstwa narządów zdobyła właśnie Grand Prix na festiwalu reklamy Cannes Lions Health. […]

  • Nowa odsłona kampanii "Mam czas rozmawiać"

    Ruszyła nowa odsłona kampanii edukacyjnej Krajowego Centrum ds. AIDS pt. „Mam czas rozmawiać ( #mamczasrozmawiac )”.

  • List do opiekuna

    Rozpoczyna się trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” zainicjowanej przez Nutricię Medyczną, której jesteśmy partnerem.

  • Ogólnopolska kampania edukacyjna “Cukrzyca. Szanse I wyzwania”

    19. kwietnia na łamach Gazety Wyborczej rozpoczęła się kampania edukacyjna wydawnictwa The Point – “Cukrzyca. Szanse I Wyzwania”, skierowana do Diabetyków. Celem kampanii jest przybliżenie pacjentom szans, jakie pojawiają się przed współczesną diabetologią, ale również zaprezentowanie społeczeństwu problemów, z jakimi borykają się na co dzień chorzy na cukrzycę. Głównym Partnerem Merytorycznym projektu zostało Polskie Towarzystwo Diabetologiczne.

  • Rusza zielony miesiąc szczepień KZM

    Nawet co 6. kleszcz może być zakażony groźnym wirusem wywołującym kleszczowe zapalenie mózgu [KZM], na które nie ma skutecznego lekarstwa. Jedyną metodą jest działanie profilaktyczne czyli szczepienie ochronne. Warto pamiętać o tym szczególnie teraz, kiedy coraz więcej czasu będziemy przebywać na świeżym powietrzu. Rusza Zielony Miesiąc KZM.

  • Posłuchaj swojego ciała

    W pierwszym stadium nowotworu piersi nasze ciało wysyła nam bardzo subtelne i czasem niezauważalne sygnały, wskazujące na chorobę. Warto w nie wsłuchać i umieć odczytywać alarmujące sygnały.

  • Akcja edukacyjna „Moje prawie normalne życie”

    Dnia 1 marca 2018 r. w mediach społecznościowych ruszyła akcja edukacyjna „Moje prawie normalne życie”, organizowana przez Polskie Towarzystwo Stomijne POL-ILKO! W jej ramach powstały filmy z udziałem osób, które chorują na raka jelita grubego. Pacjenci opowiadają w nich o swoim życiu, które jest… prawie NORMALNE. Celem akcji jest nie tylko edukacja społeczeństwa, lecz także dotarcie do wszystkich, którzy walczą z chorobą i stracili nadzieję na normalne życie.

  • Nie igraj z kleszczem – wygraj z Kleszczowym zapaleniem mózgu

    Już nawet co 6. kleszcz może być zakażony groźnym wirusem wywołującym kleszczowe zapalenie mózgu [KZM], chorobą na którą nie ma skutecznego leku, a która w najbardziej dramatycznym przebiegu może spowodować poważne uszkodzenia układu nerwowego, a nawet śmierć. Ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna „Nie igraj z kleszczem – wygraj z kleszczowym zapaleniem mózgu”, której celem jest dostarczenie rzetelnej wiedzy na temat KZM i zachęcenie do podjęcia działań profilaktycznych, czyli szczepień ochronnych.