• Czytamy dla mamy

    1 października wystartował projekt charytatywny CZYTAMY DLA MAMY, którego pomysłodawcą jest firma kosmetyczna BANDI. Jego celem jest zainteresowanie społeczeństwa problemami nieletnich matek i ich dzieci oraz promocja czytelnictwa.

  • BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa

    Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, wspólnie z wiodącymi organizacjami pacjenckimi działającymi na rzecz kobiet chorych na raka piersi, po raz kolejny uczy mężczyzn, jak radzić sobie z chorobą nowotworową i jak być mądrym wsparciem, gdy rak piersi dotknie bliską im kobietę – matkę, siostrę, żonę czy przyjaciółkę.

  • Ogarnij cukier - nowa kampania dla diabetyków

    "Ogarnij cukier" to program edukacyjny skierowany do osób z cukrzycą mający na celu zwiększenie świadomości żywieniowej tych chorych, połączony z nauką samokontroli, umiejętnością podawania insuliny oraz samoobserwacji profilaktyki powikłań cukrzycy.

  • Odmień swoją głowę

    Nowa kampania społeczna na rzecz podniesienia świadomości na temat chorób i zaburzeń psychicznych ma na celu zmianę myślenia i spostrzegania osób doświadczających kryzysów psychicznych oraz zmianę stereotypów i negatywnych postaw wobec osób z zaburzeniami psychicznymi.

  • Międzynarodowa impreza motoryzacja wspiera walkę z rakiem prostaty

    The Distinguished Gentleman's Ride to impreza motoryzacyjna, która odbywa się w jednym terminie na całym świecie, w ponad 600 miastach na całym świecie. W tym roku w Polsce w Gdańsku, Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

  • Mobilny punkt testuje w kierunku HIV

    Fundacja Edukacji Społecznej opracowała pierwszą w Polsce kompleksową ofertę mobilnego serwisu redukcji szkód w oparciu o dowody naukowe i filozofię redukcji szkód.

  • Kosmetyki wspierają walkę z HIV

    Powstała właśnie kolejna odsłona kultowej kolekcji pomadek i błyszczyków VIVA GLAM autorstwa Taraji P. Henson, z której dochód przeznaczony jest na wsparcie osób zakażonych wirusem HIV i chorych na AIDS.

  • Gra o przeszczep

    Serial HBO "Gra o tron" bije rekordy popularności na całym świecie. Oglądają go miliony osób, ale jak się okazuje nie każdemu będzie dane dotrwać do finałowego odcinka. Popularność serialu została wykorzystana w kampanii społecznej.

  • Pomaganie masz w genach

    Pięcioletnia Hania chorowała na nowotwór krwi. Wyzdrowiała dzięki przeszczepowi szpiku kostnego. Historia dziewczynki stała się tematem filmu, który zachęca do oddawania szpiku.

  • HEALTHY LUNGS FOR LIFE – DNI SPIROMETRII 2017

    Rozpoczęły się przygotowania do ogólnopolskiej akcji spirometrycznej Dni Spirometrii 2017 w ramach europejskiej kampanii Healthy Lungs For Life. Hasłem przewodnim Dni spirometrii 2017 jest hasło Breathe Clean Air – Oddychaj czystym powietrzem. Bezpłatne badania spirometryczne odbędą się 25-30 września 2017.

  • ŁZS. Podwójny cios

    Z myślą o pacjentach z łuszczycowym zapaleniem stawów powstała ogólnopolska kampania „ŁZS. Podwójny cios” . W Polsce na choroby reumatyczne cierpi około 10 milionów osób, z czego ponad 44 tysiące to chorzy na ŁZS - łuszczycowe zapalenie stawów.

  • Nie odwracaj się plecami do bólu

    Nie odwracaj się plecami od bólu – sprawdź, czy ból pleców, który odczuwasz nie jest zapalny! Aż 80% z nas doświadczyło różnego rodzaju bólów pleców, a jedna na pięć dorosłych osób cierpi na niego dłużej niż 3 miesiące, co kwalifikuje ból jako przewlekły

  • Wyścig na przekór cukrzycy – start Teamu Novo Nordisk w 74. edycji Tour de Pologne

    Do jednego z najważniejszych sportowych wydarzeń w Polsce – 74. edycji wyścigu Tour de Pologne po raz drugi dołącza Team Novo Nordisk. Zawodnicy ponownie chcą ścigać się o najlepsze miejsca na podium oraz pokazać, że dzięki aktywności fizycznej i odpowiednio dobranej terapii można przesuwać horyzonty naszych możliwości.

  • SyMfonia serc

    Rusza dziesiąta edycja kampanii SyMfonia serc. To ogólnopolska kampania edukacyjna, na którą składa się cykl różnorodnych wydarzeń zwracających uwagę na problemy osób chorych na stwardnienie rozsiane (SM)

  • 1700 pracowników administracji publicznej zbadało poziom cukru we krwi!

    W czerwcu i na początku lipca br. w czterech ministerstwach: Ministerstwie Zdrowia, Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Rozwoju oraz Ministerstwie Sportu i Turystyki przeprowadzono działania edukacyjne dotyczące cukrzycy wśród pracowników administracji publicznej. Akcję zrealizowała Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą w ramach kampanii „Ścigamy się z cukrzycą” .

  • Kolejna edycja "Wakacyjnego Poradnika Pacjenta" jest już dostępna

    Wakacje to czas beztroski i odpoczynku. Jednak zawsze może pojawić się konieczność skorzystania z pomocy lekarskiej. Dlatego wyjeżdżając nad morze, jezioro czy w góry, warto pamiętać o tym, że system ochrony zdrowia jest do Twojej dyspozycji na terenie całego kraju

  • Kampania edukacyjna dotycząca HIV na Open'er Festival 2017

    Zjednoczenie Pozytywni w Tęczy przeprowadzili na Open'er Festival kampanię edukacyjną na temat HIV skierowaną do osób młodych. Z danych NIZP-PZH wynika, że co 3 osoba, u której rozpoznano HIV w 2016 r. nie skończyła jeszcze 30 lat, a 3 na 4 są przed 40.

  • Ścigamy się z cukrzycą

    Rusza kolejna edycja kampanii „Ścigamy się z cukrzycą”. Jej celem jest edukacja społeczeństwa na temat cukrzycy.

  • Badanie "Społeczny obraz cukrzycy"

    Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą ponownie zapytała Polaków co wiedzą na temat cukrzycy. Z badania "Społeczny obraz cukrzycy" wynika, że co 3. badany wskazuje, że na cukrzycę narażone są osoby chorujące na inne choroby, którym leki uszkodziły trzustkę, co 10. dorosły Polak nigdy nie sprawdzał poziomu cukru we krwi, a większość nie kojarzy cukrzycy z groźnymi dla życia powikłaniami takimi jak zawał czy udar mózgu

  • Poradnik dla pacjentów urologicznych i ich rodzin

    Podczas 47. Kongresu Naukowego Polskiego Towarzystwa Urologicznego swoją premierę miał "Poradnik dla pacjentów urologicznych i ich rodzin".