-
Prestiżowa nagroda UNFPA trafiła w tym roku do Fundacji Rodzić po Ludzku!
Prestiżowa nagroda UNFPA (United Nations Population Award) trafiła w tym roku do Fundacji Rodzić po Ludzku. Ceremonia wręczenia nagród z rąk Sekretarza Generalnego Narodów Zjednoczonych odbędzie się w siedzibie Organizacji w Nowym Jorku 23 czerwca.
-
Power Training z okazji Światowego Dnia Nadciśnienia Płucnego
Już po raz 5. Polskie Stowarzyszenie Osób z Nadciśnieniem Płucnym i Ich Przyjaciół organizuje akcję edukacyjno-informacyjną z okazji Światowego Dnia Nadciśnienia Płucnego.
-
Warsztaty kulinarne: dieta antynowotworowa
Jedzenie stanie się Twoim lekarstwem, zaś jego przyrządzanie niekończącą się przygodą” „Intuicyjnie chcemy żyć i być zdrowi. Czasami tracimy kontakt z własnym ciałem, a to może skutkować chorobami.
-
Konferencja inaugurująca „Tydzień Świadomości Czerniaka”
Konferencja odbędzie się 17 maja 2016 r. (wtorek) w Centrum Prasowym PAP (ul. Bracka 6/8, Warszawa) o godz. 14:30.
-
Prawdziwie rakowe radio.
Pod koniec 2015 roku z inicjatywy Fundacji Spełnionych Marzeń oraz Fundacji Pocancerowani swoją działalność rozpoczęło oficjalnie internetowe Radio On. Jest to radio dedykowane osobom zainteresowanym tematyką onkologiczną, a także szeroko rozumianą profilaktyką i zdrowym stylem życia.
-
"Choroba? Pracuję z nią!" - poprzyjmy aktywnych!
„Choroba? Pracuję z nią!” - pod tym hasłem prowadzona jest kampania, która jest pozytywnym manifestem osób leczących się na przewlekłe choroby.
-
Zdrowie na Narodowym
Stoły operacyjne, zabiegi wszczepiania organów, endoskopy penetrujące najbardziej niedostępne zakątki organizmów, nowoczesny sprzęt rehabilitacyjny — tegoroczny 20. Piknik Naukowy przybliży nam związki nauki z naszym zdrowiem.
-
Rusza "Tramwaj zwany pożądaniem"
W maju ulicami polskich miast mają jeździć specjalne tramwaje, by edukować młodzież na temat HIV.
-
Terapia protonowa będzie refundowana.
Od czerwca państwo zapłaci za terapię protonową stosowaną w leczeniu niektórych nowotworów. Dotychczas refundowano radioterapię protonową jedynie w zakresie leczenia nowotworów gałki ocznej. Teraz będą możliwe cztery inne.
-
Rak piersi coraz powszechniejszy ale coraz rzadziej zabija.
Co roku przybywa Polek, które dowiadują się, że są chore na raka piersi. Od 20 lat nie rośnie jednak umieralność z powodu tej choroby, a ostatnio nawet - nieznacznie spada. Mimo to, lekarze podkreślają, że może i powinno być lepiej.
-
Nowa lista leków refundowanych dobra dla chorych na chłoniaki.
Lista leków refundowanych powiększona o specyfiki dla chorych na rzadkie chłoniaki oraz cierpiących na wtórną nadczynność przytarczyc związaną z niewydolnością nerek. Będą mieli możliwość stosowania dodatkowego preparatu.
-
Stop cukrzycy u dzieci
Ruszyła nowa kampania „Baby Junior” dotycząca cukrzycy. Magazyn "Baby Junior" ze specjalnym dodatkiem „Twój Junior” to czasopismo adresowane do przyszłych i obecnych rodziców.
-
Rak coraz częściej atakuje płuca Polaków!
W Polsce jest zbyt dużo zachorowań i zgonów z powodu raka płuca - specjaliści alarmują, że pod tym względem jesteśmy w niechlubnej unijnej czołówce.
-
Niewidomi chcą mieć wpływ na to, co ich dotyczy.
Osoby niewidome muszą mieć głos! Fundacja"Vis Maior" apeluje do władz o konsultacje. Niewidomi chcą być wysłuchani, jeśli chodzi o rozwiązania prawne, czy inwestycje w infrastrukturę.
-
Jest pierwszy raport na temat sytuacji głuchoniewidomych w Polsce.
Siedem tysięcy osób głuchoniewidomych żyje nad Wisłą. Tylko jedna trzecia objęta jest pomocą Towarzystwa Osób Głuchoniewidomych. Należy to poprawić - wynika z pierwszego raportu na temat jakości ich życia.
-
Kampania "Zdrowo Zaangażowani", żeby Polacy dobrze leczyli się sami.
Edukacja oraz promocja odpowiedzialnego samoleczenia celem kampanii "Zdrowo zaangażowani". Z badań GUS z 2013 roku wynika, że 90 procent gospodarstw domowych kupuje leki bez recepty.
-
Drugie życie za 1%
Film do tej kampanii nakręcono z perspektywy bohatera. Pokazuje upadek na boisku, diagnozę, operację, kule, protezę - a także mnóstwo wsparcia, entuzjazm, by zakończyć się happy endem: powrotem na boisko.
-
Mężczyzno! Łap jaja!
Fundacja Wygrajmy Zdrowie wraz z agencją interaktywną TWIN, agencją strategiczną Melting Pot oraz domem mediowym Media On rozpoczyna kampanię społeczną #lapjaja.
-
Startuje ogólnopolska kampania „Życie z cukrzycą”
Zapraszamy do zapoznania się z kolejną edycją ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Życie z cukrzycą" wydawnictwa Medical Media Solutions.
-
Sieć dla Zdrowia psychicznego
W piątek 22 kwietnia w Warszawie zainaugurowaliśmy działalność podgrupy w ramach Sieci dla Zdrowia.