• HIV STORY

    Ruszył projekt „HIV STORY” zainicjowany przez Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Ma dostarczyć rzetelnej wiedzy na temat HIV, a także wspierać osoby zakażone wirusem.

  • DAJ CHOROBIE MATA

    Kampania pod hasłem “Daj Mata Chorobie” odbywa się już po raz IX. Po raz kolejny w ramach kampanii, zostanie rozegrany Turniej Szachowy, którego celem jest pozyskanie daru - jakim jest krew - dla ratowania zdrowia i życia pacjentów z chorobami układu krwiotwórczego oraz popularyzacja gry w szachy

  • KAMPANIA GAUCHER Z KRWI I KOŚCI

    Startuje pierwsza w Polsce kampania informacyjna dotycząca choroby Gauchera, na którą może cierpieć ok. 3 proc. pacjentów z niezdiagnozowanymi chorobami krwi.

  • Not special needs

    Włoska organizacja działająca na rzecz osób z zespołem Downa zainicjowała kampanię “Not special needs” . W ramach akcji nakręcony został spot, z udziałem osób z zespołem Downa.

  • Czerwony iPhone 7 w walce z HIV

    Koncern Apple wprowadzi do sprzedaży specjalne wersje iPhone’a 7 i 7 Plus w czerwonej obudowie. Wyjątkowa edycja kolorystyczna smartfona na wesprzeć finansowo walkę z epidemią HIV w ubogich krajach afrykańskich.

  • Polska na niebiesko

    Tegoroczna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji JiM „Polska na niebiesko” odbywać się pod hasłem „Chcemy być sobą”. W całej Polsce kilka tysięcy budynków rozbłyśnie niebieskim światłem.

  • Muszkieterowie dla Polek

    8 marca wystartowała po raz kolejny kampania prozdrowotna „Muszkieterowie dla Polek”, w ramach której kobiety będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym.

  • Youtuberzy ambasadorami kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”

    Znani youtuberzy zostali ambasadorami kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”. Odwiedzą osiem polskich miast, w których będą opowiadać o wirusie HCV. Na uczestników spotkań w galeriach handlowych czekają bezpłatne atrakcje - zaplanowano je z myślą o całych rodzinach. Będzie można wziąć udział w konkursach z takimi nagrodami. Kampania wystartowała 11 marca w Lublinie.

  • Dzień Mózgu na SWPS

    Odległe galaktyki to nie jedyne miejsce nie do końca zbadane przez naukę. Ludzki mózg jest nadal w dużej mierze tajemnicą. Tylko w 2016, badacze odkryli 97 nowych, nieznanych dotąd obszarów mózgu i ciągle pracują nad rozwikłaniem zagadek, które kryje ta niezwykle złożona część naszego organizmu.

  • Zagłosuj na KOBIETY MEDYCYNY 2017

    Organizatorem plebiscytu, organizowanego od 2013 roku, jest redakcja portalu internetowego "Portale Medyczne". Dzięki niemu można zobaczyć jak wiele jest wspaniałych kobiet, które działając na rzecz rozwoju medycyny i poprawy warunków leczenia ludzi w Polsce, udowadniają na co dzień, że ciężką pracą i zaangażowaniem można dokonać rzeczy wydawałoby się niemożliwych.

  • "Sprawni w pracy" portal dla osób niepełnosprawnych

    Z danych GUS wynika, że w Polsce niezmiennie od wielu lat zaledwie co czwarta osoba z niepełnosprawnością jest aktywna zawodowo. Tymczasem w Unii Europejskiej zatrudnienia nie znajduje już co druga.

  • Rusza portal SZKOŁA MOTYWACJI „SM -Walcz o siebie”!

    SM–WALCZ O SIEBIE od ponad 5 lat zrzesza środowisko pacjentów chorych na stwardnienie rozsiane, ich rodzin i przyjaciół. Po pięciu latach prowadzenia kampanii, wprowadzeniu zasadniczych zmian w postrzeganiu SM w Polsce, wprowadzeniu zmian w refundacji leków, diagnoza społeczna wygenerowała koncepcję profesjonalnego portalu e-learningowego.

  • Wszechnica Żywieniowa SGGW zaprasza

    Wszechnica Żywieniowa w SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji zaprasza na prelekcje w semestrze letnim w roku akademickim 2016/2017 15 marca Przyprawy - dla smaku i zdrowia

  • Jak nakłonić kobiety do badania ginekologicznego?

    Porównanie kobiecych narządów płciowych do kwiatu ma pomóc przełamać ewentualny wstyd przed badaniem cytologiczny. Ta nowa kampania nakłania kobiety do wykonywania rutynowych badań w celu wykrycia komórek raka szyjki macicy, który w początkowej fazie nie wywołuje objawów i jest uleczalny. Tylko kilka minut może uratować życie każdej kobiecie.

  • Pokonać raka

    tartuje 6. edycja kampanii „Pokonać raka” wydawnictwa Medical Media Solutions. Walka z chorobami nowotworowymi stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesności, zarówno dla społeczeństwa w Polsce, jak i na całym świecie.

  • "Słodycz śpiewania" płyta Fundacji Diabeciaki

    Fundacja Diabeciaki wydała płytę "Słodycz śpiewania", na której znajdują się utwory wybitnych i utalentowanych artystów.

  • Kaszlący billboard

    W Sztokholmie można się natknąć na kaszlące billboardy. To nowa kampania antynikotynowa. Reklama wyposażona jest w czujniki dymu, ale też billboard reaguje na samo zapalenie papierosa przez przechodnia. Efekt? Gdy koło reklamy znajdzie się palacz, to mężczyzna z billboardu zaczyna kasłać.

  • Kampania "Prostata historia"

    Kampania edukacyjna “Prostata historia” skierowana do pacjentów chorych na raka prostaty i ich rodzin, organizatorem kampanii jest Fundacja Onkocafe - Razem lepiej.

  • Bransoletka Zakochanego Rak’n’Rollowca

    „Bransoletka Zakochanego Rak’n’Rollowca” przygotowana z okazji zbliżającego się Dnia Zakochanych to już piąta odsłona tych, niezwykłych rak’n’rollowych bransoletek. Tym razem Paweł Kamiński (Kaminsky Design) zaprojektował subtelną biżuterię z różowego kwarcu i hematytu.

  • "Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość"

    Nie każda impreza kończy się dobrze. Główny Inspektorat Sanitarny zainicjował kampanię, która ma pokazać młodzieży, jakie zagrożenie wynikają z nadużywania różnych substancji i to wygląda w rzeczywistości. "Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość" ma na celu promocję zdrowego stylu życia.