-
Zakrzepowa Plamica Małopłytkowa – jedna z najbardziej tajemniczych chorób medycznych
W ostatnim czasie medycyna dokonała niesamowitych postępów w leczeniu chorych rzadkich, a dzięki wprowadzonym rozwiązaniom medycznym wielu pacjentów może prowadzić niemal normalne życie. Nadal jednak istnieją schorzenia, które pozostaje enigmą medycyny […]
-
HIV coraz groźniejszy w polskich miastach
Rok 2022 jest w Polsce rekordowy pod względem liczby nowo wykrytych przypadków HIV. O epidemii przypomina czerwona kokardka wyświetlana na ulicach miast przed Światowym Dniem AIDS. Warszawa 17.11.2022 r. Aż […]
-
Światowy Dzień Rzucania Palenia
Warszawa, 17 listopada 2022 r. – Już od 30 lat, w trzeci czwartek listopada obchodzony jest Światowy Dzień Rzucania Palenia, który ma na celu zwrócenie uwagi całego społeczeństwa na skutki […]
-
VII edycja kampanii „BreastFit. Kobiecy Biust. Męska Sprawa.” Jak zmieniło się postrzeganie zaawansowanego raka piersi?
W tym roku już po raz siódmy została zainaugurowana kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”, której organizatorem jest Fundacja Onkocafe – Razem lepiej. Liczba siedem symbolizuje w naszej kulturze zmianę […]
-
Ustanowiono Rekord Polski w jednoczesnym samodzielnym mierzeniu ciśnienia tętniczego
SERVIER POLSKA ORGANIZATOR KAMPANII SERVIER DLA SERCA USTANOWIŁ REKORD POLSKI W KATEGORII: NAJWIĘCEJ OSÓB MIERZĄCYCH SOBIE CIŚNIENIE JEDNOCZEŚNIE! 6 października w warszawskim klubie Stodoła blisko 200 osób w tym […]
-
NAJWIĘCEJ POMIARÓW CIŚNIENIA WYKONANYCH SAMODZIELNIE JEDNOCZEŚNIE
UWAGA! UWAGA! W najbliższy czwartek, 6 października w Warszawie w klubie Stodoła (ul. Stefana Batorego 10) o godzinie 12:00 odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – próba ustanowienia Rekordu Polski oraz Rekordu […]
-
Poznaj rady od serca w Światowy Dzień Serca
Jakie rady dałoby nam serce, gdyby miało głos? Na to pytanie odpowiada Artur Barciś w swojej najnowszej roli w wideo edukacyjnym z okazji Światowego Dnia Serca. Artur Barciś jako głos […]
-
„Senior w centrum uwagi” – kampania edukacyjna
Organizm człowieka wraz z upływem lat ulega zmianom. Powyżej 60-65 roku życia wkracza w tzw. wiek podeszły, a co za tym idzie, stopniowo zmienia się specyfika problemów zdrowotnych. Kampania „Senior […]
-
„IDŹ NA REKORD. WYGRAJ Z NADCIŚNIENIEM TĘTNICZYM!” - XIX edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej Servier dla Serca
Mierz ciśnienie tętnicze, bo warto! – to główne przesłanie XIX edycji ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej Servier dla Serca, która w tym roku w całości poświęcona jest budowaniu świadomości i edukacji w […]
-
19.09 Międzynarodowy Dzień Zakrzepowej Plamicy Małopłytkowej
NABYTA ZAKRZEPOWA PLAMICA MAŁOPŁYTKOWA (aTTP/iTTP) Kiedy genialny fizyk nie może utrzymać długopisu i ma poważne zawroty głowy, trafia do szpitala. Lekarze, którzy długo nie są w stanie wykryć o jaką […]
-
„Nie osądzaj. Wspieraj osoby w kryzysie psychicznym” - kampania MZ
Ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna ministerstwa zdrowia, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji oraz autostygmatyzacji osób doświadczających zaburzeń psychicznych. „Nie osądzaj. Wspieraj osoby w kryzysie psychicznym” – apelują ambasadorzy akcji, Sebastian Karpiel-Bułecka i Julia […]
-
BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa Ruszyła VII edycja kampanii
„Czy znasz kogoś kto choruje na raka piersi? Większość z nas odpowie na to pytanie twierdząco. Wszyscy znamy kogoś, kto choruje lub chorował na raka. To zwykłe osoby, mające dom, rodzinę, […]
-
Rusza kampania edukacyjna „Strumień życia w SMA”
Celem kampanii jest pokazanie, że rdzeniowy zanik mięśni — ciężka choroba o podłożu genetycznym, jeszcze do niedawna określana jako śmiertelna, dzisiaj staje się przewlekłą. Jest to możliwe dzięki skutecznemu leczeniu, […]
-
„Akcja Ablacja – Dzieci” – rusza nowa odsłona kampanii edukacyjnej
Szok, przerażenie, niepewność – diagnoza zaburzeń rytmu serca u dzieci powoduje wiele silnych emocji u młodych pacjentów i ich bliskich. Kardiolodzy jednak uspokajają: skuteczne leczenie zaburzeń rytmu serca, także w […]
-
„Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” - 4 edycja kampanii
Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej objął patronatem 4. edycję kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie”. W tym roku odbywa się ona pod hasłem „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” i […]
-
„KOLONOSKOPIA TO NIE KOSMOS!” - kampania
RUSZA IV EDYCJA OGÓLNOPOLSKIEJ KAMPANII PROFILAKTYCZNO-EDUKACYJNEJ„SERVIER – WYŁĄCZ RAKA!” Rak jelita grubego jest trzecim najczęściej występującym typem raka na świecie – w 2020 roku zdiagnozowano prawie 2 miliony przypadków tego […]
-
Kampania "Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc?"
Wysoki odsetek niezdiagnozowanych pacjentów oraz nawet kilkuletnie opóźnienie rozpoznania choroby to główne problemy dotyczące osób z pierwotnymi niedoborami odporności (PNO) w Polsce. Kampania „Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc?” […]
-
KLESZCZE GROŹNE DLA NASZEGO MÓZGU
Wraz z pojawieniem się pierwszych oznak wiosny, nasza czujność się zwiększa i słusznie przypominamy sobie o istnieniu kleszczy. Pomimo, że z roku na rok rośnie świadomość na temat konsekwencji jakie […]
-
KLESZCZE GROŹNE DLA NASZEGO MÓZGU
Wraz z pojawieniem się pierwszych oznak wiosny, nasza czujność się zwiększa i słusznie przypominamy sobie o istnieniu kleszczy. Pomimo, że z roku na rok rośnie świadomość na temat konsekwencji jakie […]
-
"Nie miej tego gdzieś" - wszystko o raku jelita grubego
Rusza II edycja kampanii NIE MIEJ TEGO GDZIEŚ, której celem jest podnoszenie świadomości Polaków na temat raka jelita grubego, organizowanej przez Fundację EuropaColon Polska. Rak jelita grubego to jedyny nowotwór […]