Znani youtuberzy zostali ambasadorami kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”. Odwiedzą osiem polskich miast, w których będą opowiadać o wirusie HCV. Na uczestników spotkań w galeriach handlowych czekają bezpłatne atrakcje – zaplanowano je z myślą o całych rodzinach. Będzie można wziąć udział w konkursach z takimi nagrodami. Kampania wystartowała 11 marca w Lublinie.
Działania nawiązują do poprzedniej akcji – „HCV i youtuberzy. Cała Polska goni rekiny”. Wtedy m.in. na plakatach pojawiły się intrygujące hasła „Kolejne ataki rekina”, „Kobra na osiedlu”, „Pająki w bananach”, a obok nich komunikat „Nie zajmuj się sztucznymi problemami. Wirus HCV to realne zagrożenie!”. W kampanii udział wzięli: Alex Mandostyle, Ihanio, Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, Yoczook, SerafinTV, Requer oraz Po Prostu Patryk. Dotarli z przekazem na temat wirusa do ponad czterech milionów osób!
Tym razem zaangażowani youtuberzy, animatorzy i edukatorzy o HCV, będą spotykać się w galeriach handlowych. Ambasadorami tego etapu kampanii zostali: Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, „Ponki” (Vin Milton i Dakann), Olciiak, Serafin Pęzioł, Kosper, Yoczook, Requer, TheUnboxall, Ihanio oraz Artur Filipowicz z kanału „Topowa Dycha”. Każdy z nich cieszy się ogromną sympatią fanów, łącznie na swoich kanałach mają ponad 4 miliony regularnych widzów. Podczas spotkań poinformują o tym, czym jest wirus HCV, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia, ale też będą odpowiadać na pytania ze strony publiczności.
W całej Polsce zostanie zorganizowanych osiem wyjątkowych eventów, łączących w sobie edukację z rozrywką. Na wszystkie spotkania wstęp bezpłatny!
Informacji o spotkaniach szukajcie na Facebooku: facebook.com/hcvjestemswiadom/?fref=ts