Wystartowała kampania edukacyjna „Współczesna medycyna” wydawnictwa Medical Media Solutions pod patronatem Polskiej Akademii Nauk. W publikacji wiele inspirujących materiałów m.in. o innowacjach medycznych, współczesnym leczeniu otyłości, przełomie w leczeniu raka płuca czy formach antykoncepcji niecodziennej.
W materiale między innymi: Prof. dr hab. n. med. Jacka Fijutha – Prezesa Polskiego Towarzystwa Onkologicznego o współczesnych trendach w onkologii m.in. o innowacyjnych metodach leczenia, medycynie personalizowanej i istocie odpowiedniego żywienia w czasie choroby nowotworowej, Prof. dr hab. n. med. Magdalena Olszanecka-Glinianowicz , a dr n. hum. Monika Bąk-Sosnowska – o relacji lekarz-pacjent.
W materiale także Prof. dr hab. n. med. Maria Barcikowska-Kotowicz – Dyrektor Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN nakreśla fundamenty medycyny przyszłości, a także opowiada nam o istocie personalizacji medycyny.
Publikacja ukazała się 8 czerwca wraz z dziennikiem Rzeczpospolita. Dostępna online: http://dbajozdrowie.info/wp-content/uploads/2017/06/Współczesna-medycyna.pdf