Fundacja Rak’n’Roll serdecznie zaprasza na śniadanie prasowe inaugurujące letnią kampanię edukacyjną
„CZERNIAK to może być TO. Sprawdź TO”.
Spotkanie odbędzie się 23 czerwca br. o godz. 10.00 w restauracji Między ustami przy ul. Mokotowskiej 33/35 w Warszawie.
Podczas spotkania dr n. med. Marcin Zdzienicki z Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie odpowie m.in. na pytanie, dlaczego świadomość nt. czerniaka w Polsce jest wysoka zaś wykrywalność nadal zbyt niska. Zdradzi też, dlaczego nie warto zwlekać z wizytą u specjalisty, jeśli zauważymy na skórze niepokojącą zmianę. Wyjaśni ponadto, jak powinno przebiegać profesjonalne badanie skóry i jak każdy z nas powinien się do niego przygotować.
Jadwiga Kamińska, Prezes Dziennikarskiego Klubu Promocji Zdrowia opowie o doświadczeniach, które zebrała podczas spotkań poświęconych profilaktyce czerniaka skóry w wybranych miastach w Polsce.
Joanna Łojko z Fundacji Rak’n’Roll przedstawi cele i założenia kampanii „CZERNIAK to może być TO. Sprawdź TO”.
Mirosława Skitek, Prezes Stowarzyszenia Chorych na Czerniaka opowie o doświadczeniach i perspektywie pacjenta z czerniakiem skóry.
Organizatorem kampanii jest Fundacja Rak’n’Roll. Patronami merytorycznymi kampanii są: Polskie Towarzystwo Chirurgii Onkologicznej, Akademia Czerniaka, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Fundacja Gwiazda Nadziei, Stowarzyszenie Chorych na Czerniaka, Polskie Amazonki – Ruch Społeczny, Miasta kontra Czerniak, Sieć dla Zdrowia, Dziennikarski Klub Promocji Zdrowia. Patronami medialnymi są: Dziennik Gazeta Prawna, Cosmopolitan, Elle Man, Cosmopolitan.pl, MedOnet.pl, Agencja Informacyjna Newseria. Partnerem kampanii jest Novartis Oncology.
RSVP: Anna Kaczmarek, Alfa Communications, kom.: 502 213 047, e-mail: anna.kaczmarek@alfacommunications.pl