Kampania społeczna, którą mogą oglądać widzowie w Portugalii pokazuje wzruszający film, który zaczyna się jak kadry z romantycznego filmu o miłości: kobieta i mężczyzna w restauracji, ona opowiada mu o sobie… Jest to film o miłości, ale dziecka do rodzica – kobieta w tym filmie to córka, która opowiada o swoim życiu ojcu chorującemu na Alzheimera. Historie z życia córki, od dzieciństwa, są dla niego zupełnie jak nowe, mimo, że nie poznaje ich pierwszy raz, a wielu z tych wydarzeń był przecież świadkiem.
Kampanię przygotowało Portugalskie Stowarzyszenie Alzheimera, które chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, w jak trudnej sytuacji znajdują się rodziny osób chorych. Choroba wiąże się przecież z utratą pamięci i bliscy muszą przypominać pacjentowi jego życie. Jest to bolesne, ale ważne, a czasem – jak mówią twórcy kampanii – nawet drobne gesty takie, jak wspólny taniec czy wyszeptanie słów „Kocham Cię, Tato” dają poczucie bezpieczeństwa i nadzieję, że się ich nie utraciło na zawsze.
Hasło kampanii to „It’s great to meet someone new everyday, unless you are forced to” („Dobrze jest każdego dnia poznawać kogoś nowego, o ile nie jest się do tego zmuszonym”).