Film do tej kampanii nakręcono z perspektywy bohatera. Pokazuje upadek na boisku, diagnozę, operację, kule, protezę – a także mnóstwo wsparcia, entuzjazm, by zakończyć się happy endem: powrotem na boisko.
1 kwietnia ruszyła kampania, której celem jest przekonanie ludzi, że warto oddać swój 1% podatku na Fundację Spełnionych Marzeń. Filmowa opowieść jest zainspirowana historią Marcina, byłego podopiecznego, a obecnie pracownika Fundacji, która od 14 lat organizuje różne aktywności dla dzieci z chorobą nowotworową, by mogły rozwijać swoje pasje i odkrywać nowe, dzięki temu łatwiej przechodząc przez leczenie.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a produkcją zajęła się firma Film Produkcja. Reżyserem była Aleksandra Terpińska, a za kamerą stanął Cezary Stolecki (impresariat High Spot). Światło na planie obsłużyła ekipa Heliografu, sprzętu filmowego użyczyły firmy MX35 i Flydog, postprodukcję wykonał zespół z Film Garden, natomiast dźwięk przygotowała Wytwórnia Dźwięku Burzyński. Muzyka powstała w studiu Marka Truszkowskiego.W komponowaniu i nagraniu wzięli również udział: Tymoteusz Miłowanow, Karol Wróblewski, Philadelphia Nawrocka i Karol Anusiewicz.
W spocie wystąpiła również drużyna amp futbolu Lampart Warszawa. Film zrealizowany był pro bono.