Niewidzialne

Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej BreastFit. W miniony czwartek w warszawskim Multikinie zaprezentowano najnowszy spot kampanii pt. Niewidzialne, który pokazuje sytuację kobiet z zaawansowanym rakiem piersi.

BreastFit to sztuka badania piersi, rozmowy oraz wsparcia emocjonalnego. Jest to rodzaj treningu włączający mężczyzn w dbanie o zdrowie najważniejszych dla nich kobiet. Kampania dostarcza mężczyznom wiedzy o sposobach wsparcia i narzędziach do rozmowy, zaś partnerom pozwala nabyć podstawowe umiejętności w zakresie badania piersi partnerki. Ponadto „BreastFit” nawiązuje do popularnej dyscypliny sportu – CrossFit’u- rodzaju treningu i pewnej filozofii samodyscypliny, hartowania ducha i ciała, codziennej walki ze słabościami i wypracowania dotychczas nieosiągalnej, niezwykle wysokiej sprawności fizycznej.

Intencją organizatorów kampanii jest inspirowanie do podejmowania tematu systematycznych badań piersi, a przez to dostarczenia kobietom dodatkowej motywacji do wykonywania regularnych badań. Chcemy także dostarczyć mężczyznom informacji na temat wagi wsparcia kobiet w trakcie choroby nowotworowej na każdym jej etapie.