Wydawałaby się, że butelka i smoczek to akcesoria niezbędne każdemu niemowlakowi. Nie byłoby w tych przedmiotach nic zaskakującego, gdyby nie pewien dodatkowy element. Zarówno smoczek jak i butelka nałożone mają prezerwatywy.
Pod butelką widnieje napis: „Presenting the safe anti-„don’t-worry-I’ve-done-it-before-without-it” solution (Prezentowanie bezpiecznego anty-„nie martw się, robiłem to już wcześniej bez tego” rozwiązania)”, natomiast pod smoczkiem jest napisane: „Presenting the efficient anti-„relax-I-know-when-to-pull-out” solution (Prezentowanie skutecznego anty-„zrelaksuj się, wiem, kiedy wyciągnąć” – rozwiązania)”.
Kampania ma na celu zachęcenie osób aktywnych seksualnie do zapobiegania ciąży i używania każdorazowo prezerwatywy. Nadawcą kampanii jest działająca od lat 90. organizacja pozarządowa Societatea de Educaţie Contraceptivă si Sexuală.
Źródło: kampaniespoleczne.pl